
Trženje dogodkov z videom je pomembno orodje v vsakem koraku procesa trženja dogodka.
Trženje dogodkov z videom je pomembno orodje v vsakem koraku procesa trženja dogodka.
Trženje dogodkov z videom je pomembno orodje v vsakem koraku procesa trženja dogodka. Glede na letošnje statistike trženja dogodkov je 73 odstotkov tržnikov povečalo uporabo videa. V nadaljevanju vam predstavljamo hiter pregled, zakaj je trženje dogodkov z videom zelo uporabno.
Vodilni v industriji so napovedali letošnje trende trženja dogodkov z videom. Najpomembnejši so:
• Pripovedovanje s pomočjo videa postaja vsakodnevna izkušnja. Zaradi lanskega velikega povečanja plačanih družabnih video oglasov v kombinaciji z novimi tehnologijami, kot sta virtualna resničnost in 360-stopinjski posnetki, je video še bolj integriran v naše vsakodnevne izkušnje.
• Mlajše občinstvo obožuje video. Generacija Z v povprečju spletne videoposnetke gleda eno uro na dan več kot milenijska generacija.
• Video vsebina lahko poveča prodajo. Po mnenju Timotheeja Gerardina iz podjetja Prisma Media bo zaradi strategij za napredno ustvarjanje video vsebin video kmalu še bolj popolno orodje tako za monetizacijo kot tudi za spletno sodelovanje z občinstvom.
• Delite zanimive stvari o dogodku. Poleg objave podrobnosti dogodka, kot sta lokacija in datum, poskrbite, da bo vaš video za promocijo dogodka vseboval tudi, kaj lahko vaše občinstvo pričakuje od dogodka. Videi po dogodku z izjavami in s pričevanji udeležencev so super, še bolj razburljivo pa je, če promocijski videi vsebujejo njihove izkušnje, pričakovanja in doživljanje dogodka. Tako ostalim gledalcem omogočimo, da si predstavljajo enake izkušnje.
• Navdihnite z akcijo
Verjetno pripravljate izjemen dogodek. Sporočilo prek videa bo imelo večji vpliv kot kateri koli odstavek samostojnega besedila, ki bi ga napisali. Navdihnite gledalce s čustveno glasbo, z vizualnimi učinki in s sporočilom.
• Ustvarite izkušnjo »da ne bom česa zamudil«
Predstavite dogajanje tako, da posnetki na družabnih medijih izginjajo. Občinstvo s tem dražite po želji za več in jim daste izkušnjo, kaj bodo zamudili, če se ne prijavijo. Na ta način poudarite neko omejeno in navidezno časovno obdobje, v katerem se mora občinstvo pridružiti za določeno nagrado ali zabavo, saj naslednje priložnosti ne bo več.
73 odstotkov tržnikov povečalo uporabo videa.
• Vsebina za ponovno uporabo
Vedno posnemite in fotografirajte dejavnosti na dogodku. Najsi bodo to gostujoča predavanja, množica na odprtju dogodka, izjave gostov in udeležencev, zaključek dogodka ali zabava. Tako imate video in foto vsebine vedno pri roki za prihodnje promocijske dejavnosti. Gradiva lahko objavite na svoji pristajalni ali spletni strani, kar vam bo pomagalo prepričati tiste, ki se dogodka niso udeležili, da se udeležijo vašega naslednjega srečanja. Obenem pa imate dodatno gradivo za marsikatero promocijo svojih naslednjih dogodkov.
• Zagotovite vrednost
Video povzetka dogodka in izkušnja gledanja morata biti narejena tako, da prepričata občinstvo v celotno izkušnjo dogodka. Posredovanje informacij in glavnih poudarkov dogodka, ki jih dejansko lahko uporabijo, je odličen način, da se o stvareh razpravlja. Vendar lahko prava vrednost pride tudi v obliki pozitivnih čustev, navdihujočih besed in predprodajnih procesov za prihodnje dogodke.
Dodajanje videa v strategijo dogodka je pametna poteza. Ne morete zgrešiti, če veste, da je trženje dogodka z videom v pomoč gledalcem, da se osebno povežejo z vašimi izkušnjami. Ne glede na to, kako tržiti dogodek z videom, pa ne pozabite na par ključnih stvari pri svoji naslednji strategiji.
Bodite avtentični. Prikažite resnične trenutke med gostitelji in udeleženci ter tudi vrednote, na katerih temelji vaše podjetje.
Zabavajte se. Ne glede na to, ali je bil dogodek v živo ali digitalen, prikažite dele dogodka, ki bi bili za vaše občinstvo najbolj zabavni. To je tudi odličen način za navdihovanje prihoda novih in že obstoječih udeležencev na prihodnje dogodke oziroma za prodajo novim in obstoječim kupcem.
Dajte prednost izkušnjam. Po svoji naravi je video medij, ki pokaže in ne govori. Gledalcem z videom pomagajte vizualizirati izkušnjo, kako bi bilo, če bi se dogodka udeležili. Ali je to prek izjav gostov ali udeležencev, razburljivih posnetkov iz ozadja ali čustvenih osebnih trenutkov, je odvisno od vas.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.