
Ne vemo, kdo je vabilo dobil, kdo se bo dogodka udeležil, koliko udeležencev lahko pričakujemo … Seveda pa moramo rezervirati primeren prostor, se dogovoriti za pogostitev in pripraviti gradiva za udeležence.
Ne vemo, kdo je vabilo dobil, kdo se bo dogodka udeležil, koliko udeležencev lahko pričakujemo … Seveda pa moramo rezervirati primeren prostor, se dogovoriti za pogostitev in pripraviti gradiva za udeležence.
Danes so na voljo izjemno zmogljiva orodja za obdelavo e-poštnih sporočil. A kljub temu vabite na star, tradicionalen način. Največkrat kar iz Outlooka pošljete vabilo na bazo, ki ste jo ustvarili sami ali najslabše – kupili od ponudnikov. Se prepoznate?
Ne vemo, kdo je vabilo dobil, kdo se bo dogodka udeležil, koliko udeležencev lahko pričakujemo … Seveda pa moramo rezervirati primeren prostor, se dogovoriti za pogostitev in pripraviti gradiva za udeležence. Kako naj to naredimo, ni vprašanje, vprašanje je, za koliko ljudi naj vse to pripravimo?
Če ne uporabljamo prej omenjenih orodij, lahko samo ugibamo. Da se uganki izognemo, se poslužimo »starega« orodja – priklica vseh (največkrat večine) tistih, ki niso potrdili udeležbe. Ste naročnik, ki to od svoje agencije zahteva?
Naša izkušnja kaže, da je uspešnost priklica odvisna od mnogo dejavnikov, na katere nimamo vpliva. Kdaj je primeren čas klica? Sogovornika vsebina sploh zanima? Smo ga zmotili med njegovim prostim časom? Je morda danes tisti dan v tednu, ko je slabe volje?
Namesto priklica, ki največkrat ne da želenih rezultatov, raje investirajte v prijavni obrazec, ki ima svojo pristajalno stran.
Prava orodja nam omogočajo, da natančno vidimo, kdo je sporočilo prebral, kdo je kliknil na povezavo, brskal po naši spletni strani, potrdil udeležbo – takrat, ko mu je to najbolj ustrezalo. Na ta način smo do svojih gostov prijazni, nevsiljivi in nenazadnje ne skušamo izsiliti njihovo odločitev. Dogodka se najbrž želimo udeležiti zaradi vsebine, mar ne?
Vplivanje na njihovo odločitev s priklicem poveča naša pričakovanja in največkrat povzroča dodatne stroške organizacije dogodka. Običajno se namreč klicani odzove tako, da potrdi udeležbo (»Me vsaj ne bodo več gnjavili,« si verjetno misli.), na dogodek ga pa ni. Naša izkušnja kaže, da se od vseh priklicanih in tako potrjenih dogodka udeleži manj kot 1 % udeležencev, kljub temu, da beležimo tudi do 15 % »izsiljenih« potrditev udeležbe. Je torej priklic smiseln?
Namesto priklica, ki največkrat ne da želenih rezultatov, raje investirajte v prijavni obrazec, ki ima svojo pristajalno stran. Vabljenih tako ne bo zmotila druga vsebina na vaši spletni strani, ki v tem trenutku ni ključnega pomena. Pokličite samo tiste, ki so s klikanjem na povezave pokazali zanimanje, in omejite število za priklic na nekaj ključnih kontaktov, za katere si res želite, da se vašega dogodka udeležijo. A to ni več »navaden« priklic …
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.