
S pripenjanjem različnih dokumentov in fotografij se lahko velikost vaše e-pošte lahko hitro zelo poveča, kar ni prijazno do e-poštnih predalov prejemnikov.
S pripenjanjem različnih dokumentov in fotografij se lahko velikost vaše e-pošte lahko hitro zelo poveča, kar ni prijazno do e-poštnih predalov prejemnikov.
Bodite kratki in jedrnati ter se v e-poštni komunikaciji osredotočite na bistveno. Tiste, ki bodo želeli izvedeti več, raje s povezavo ali – še bolje – jasno vidnim gumbom usmerite na spletno stran.
S pripenjanjem različnih dokumentov in fotografij se lahko velikost vaše e-pošte lahko hitro zelo poveča, kar ni prijazno do e-poštnih predalov prejemnikov. Hkrati se lahko poveča tudi možnost, da bodo e-poštni strežniki in filtri nezaželene e-pošte zavrnili dostavo. Datoteke raje postavite v katero izmed oblačnih storitev (Dropbox, OneDrive, Google Drive …) in v e-sporočilo vključite le povezave nanje.
Kjer je smiselno, se izognite uporabi splošnih e-poštnih naslovov podjetja (info@, prodaja@ …) in neosebnemu podpisovanju (Ime podjetja d. o. o.). Z osebnimi e-poštnimi naslovi in s podpisovanjem gradite odnos, v katerem prejemnik komunicira z osebo iz mesa in krvi, na katero se lahko obrne tudi v primeru težav in vprašanj.
Čeprav imajo oblikovno zahtevna in grafično bogata sporočila svoje mesto v marketinških aktivnostih, recimo pri rednih newslettrih in podobnem, bodo mnogokrat bolj uspešna preprosta sporočila z minimalnim oblikovanjem, čim bolj podobna tistim, ki jih sicer pošiljamo v običajni e-poštni komunikaciji iz aplikacij, kot sta Outlook in Gmail.
Ne pošiljajte istih e-sporočil na vse e-poštne naslove, ki jih imate v bazi, saj tudi vaši prejemniki niso isti.
Pripravili ste privlačno e-sporočilo, ki se brez težav in napak prikaže v e-poštnih odjemalcih, ki jih uporabljate v podjetju. Kaj pa v aplikacijah, ki jih uporabljajo vaši prejemniki? ActiveCampaign vključuje funkcijo, s katero lahko preverite prikaz v najpogostejših e-poštnih odjemalcih. V večini primerov to povsem zadostuje, če pa veste, da mnogi vaši prejemniki uporabljajo tudi bolj eksotične in/ali zastarele aplikacije, pa je priporočljiva dodatna preverba s storitvami, kot sta Email on Acid in Litmus.
Po nekaterih podatkih naj bi že približno polovico e-poštnih sporočil prebrali na mobilnih napravah, kar pomeni, da je nujno preveriti tudi prikaz na najpogostejših operacijskih sistemih za pametne telefone in tablice. Zaradi manjših zaslonov še bolj kot prej velja, da so bolj primerna (in učinkovita) kratka in jedrnata e-sporočila.
Ne pošiljajte istih e-sporočil na vse e-poštne naslove, ki jih imate v bazi, saj tudi vaši prejemniki niso isti. S premišljeno segmentacijoglede na raznovrstne podatke, ki jih imate o njih, pripravite sporočila, ki bodo bolje odgovarjala na njihove specifične potrebe in želje. S tem boste zmanjšali tudi pogostost odjav od prejemanja in pritožb, saj nihče ne želi prejemati e-pošte, ki ga ne zanima.
V e-poštna sporočila vključite povezavo na spletni obrazec, v katerem lahko prejemnik preprosto posodobi ali popravi svoje podatke ter izbere vsebine, ki ga zanimajo.
Ker boste z najboljšimi rešitvami za avtomatizacijo, segmentacijo in personalizacijo e-sporočil povečali učinkovitost marketinga ter prihranili pri času in denarju.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.