
Zasnovane so tako, da vso pozornost obiskovalca usmerijo v točno tisto dejanje, ki predstavlja cilj posamezne kampanje.
Zasnovane so tako, da vso pozornost obiskovalca usmerijo v točno tisto dejanje, ki predstavlja cilj posamezne kampanje.
Pristajalne strani (ang. landing pages) so preproste spletne strani, zasnovane za potrebe posamezne marketinške kampanje. So brez menijev, podstrani in množice povezav, ki so sicer značilne za običajne domače strani podjetij.
Zasnovane so tako, da vso pozornost obiskovalca usmerijo v točno tisto dejanje, ki predstavlja cilj posamezne kampanje: prijavo na dogodek, prijavo za brezplačni preizkus ali prenos brezplačnega gradiva v zameno za osebne podatke, kot je e-poštni naslov, nakup izdelka ali naročnine in drugo.
Prednosti na kratko:
Če v povezavah v oglasih, objavah na v družabnih omrežjih ali e-poštnih sporočilih pošiljate potencialne stranke na splošno domačo stran, se te tam hitro izgubijo v obilju informacij in možnosti. Z dobro zasnovano pristajalno stranjo lahko zmanjšate motnje na najmanjšo možno raven ter tako izboljšate razmerje med številom obiskovalcev in konverzijami.
»Spletno oglaševanje, ki uporablja pristajalne strani, beleži v povprečju najmanj 25-odstotno izboljšanje stopenj konverzij.« Omniture
Ko odpravimo nepotrebne elemente spletne strani, se lahko bolje posvetimo tistim, ki so zares pomembne. Lažje in predvsem hitreje lahko eksperimentiramo z vsebino in obliko spletne strani ter prek testiranja A/B najdemo točno tisto različico, ki beleži najboljše rezultate.
Učinek oglaševanja lahko povečamo tako, da povečamo oglaševalski proračun. To ne prinaša samo večjih stroškov, temveč učinek uplahni takoj, ko proračun spet zmanjšamo. Pristajalne strani nudijo boljšo rešitev, saj lahko z njimi beležimo boljše rezultate tudi po tem, ko se jim ne posvečamo več (in smo jih tudi že plačali).
Vas zanima več? V branje vam priporočamo zapis Conversion Economics 101 – The Benefit of Landing Pages, več koristnih nasvetov pa sledi tudi v prihodnjih objavah na tem blogu.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.