
Ker se tradicionalni in digitalni mediji še naprej razvijajo, so mnogi tržniki ugotovili, da jim kombiniran pristop, ki vključuje vse oblike oglaševanja, omogoča doseči vse dele tržnega lijaka hkrati.
Ker se tradicionalni in digitalni mediji še naprej razvijajo, so mnogi tržniki ugotovili, da jim kombiniran pristop, ki vključuje vse oblike oglaševanja, omogoča doseči vse dele tržnega lijaka hkrati.
Medtem ko moči digitalnega oglaševanja ni mogoče zanikati, se zadnje čase pogosto postavlja vprašanje, ali so tradicionalne oblike oglaševanja, še posebej televizijsko in radijsko, zdaj postale nepomembne. Odgovor je seveda ne. Televizijski in radijski programi so in bodo tudi v prihodnje pomemben del marketinškega spleta oglasne kampanje. Izbor orodij je odvisen od ciljev kampanje in od tega, koga želite doseči s svojim sporočilom. Pri pripravi strategije imejte v mislih, da ni vse digitalno. Statistika digitalnega marketinga še naprej narašča, a tudi televizija ni za odmet – ima velik doseg in dosledno uporabo med gledalci.
Televizija je medij, ki nudi veliko možnosti za ustvarjalnost, saj lahko svoj izdelek prikažete, se o njem pogovarjate in pripovedujete ustvarjalne zgodbe na humoren, dramatičen ali akcijski način. Televizijsko oglaševanje združuje vizualne podobe in zvok, zanj pa velja, da ni najcenejše. Če ste manjše podjetje oz. podjetje z omejenim proračunom in si različnih vrst medijev (radio, tisk, splet …) ne morete privoščiti, je najbolje preučiti številne preproste in objektivne parametre ter se nato odločiti, katero oglaševanje je za vas najboljše.
Na splošno velja, da je oglaševanje na televiziji za številna podjetja, ki si ga lahko privoščijo, najučinkovitejši način za doseganje potencialnih strank in za distribucijo sporočila. Še vedno služi kot »velikanski megafon« za širjenje informacij javnosti. Ljudje so sicer spremenili način, kako gledajo televizijo, in čas, kdaj jo gledajo, vendar so glede vsebine ostali enaki. Vključevanje televizije pri marketinškem načrtovanju zato še vedno zagotavlja večjo uspešnost kot vključevanje kateregakoli drugega medija.
Veliko pa je odvisno tudi od tega, koga želite doseči in kaj želite, da te osebe storijo, ko slišijo/vidijo vaše sporočilo. Veljalo naj bi, da se starejše občinstvo še vedno bolj nagiba k radijskim in televizijskim oglasom, medtem ko mlajše občinstvo (generacija milenijcev) več časa porabi za naprave in računalnike, zaradi česar so pri njih digitalni oglasi učinkovitejši. Če je le mogoče, je najbolje preizkusiti oba načina. Tako boste videli, kaj je za vas in vaše podjetje najbolj učinkovito. Proračunsko morda ne bo najbolj ugodno, vendar se bo izplačalo, ko boste ugotovili, kje je vaše občinstvo (na spletnih in nespletnih medijih). Šele takrat boste lahko svoj izdelek/storitev učinkovito predstavili in zgradili zaupanje.
V poročilu o trgu elektronskih medijev in delu Agencije za komunikacijska omrežja in storitve RS za četrto četrtletje 2017 je omenjeno, da slovenski gledalec od storitev, ki jih ponujajo operaterji, najraje poseže po gledanju televizije z zamikom (39,7 %). Televizijski program spremlja prek televizije, saj le manjši, 8 % delež gledalcev uporablja storitev mobilne televizije, medtem ko 7,8 % spremlja televizijske programske vsebine prek interneta na napravah, kot so tablica, telefon in računalnik. Navedene naprave so vedno pogosteje uporabljane istočasno z gledanjem televizije.
V povprečju vsak sedmi od desetih Slovencev med gledanjem televizije uporablja napravo, povezano na splet, kar je primerljivo z evropskim povprečjem. Z evropskim povprečjem je primerljiva tudi prevlada televizorja kot najprimernejše naprave za družinsko oz. množično spremljanje medijskih vsebin. Da je velikost ekrana še kako pomembna in da je sama televizija (in televizijska produkcija) kot skupnostni medij ključen pri posredovanju medijskih vsebin, je v zadnjem obdobju (tudi v času pojava lažnih novic) mogoče vedno pogosteje slišati tako na strani izdajateljev in gledalcev kot tudi na strani tistega večinskega mnenja, ki se je oblikovalo že pred časom in je napovedovalo izumrtje televizije.
Televizijsko oglaševanje združuje vizualne podobe in zvok, zanj pa velja, da ni najcenejše.
Kljub dejstvu, da potrošniki namenijo več časa za brskanje po spletu in uporabo mobilnih naprav kot kdajkoli prej, televizijsko oglaševanje še vedno zagotavlja impresivno donosnost naložb za podjetja. Glede na ključne kazalnike uspešnosti kaže televizijsko oglaševanje večji uspeh kot katerikoli drug medij.
Kljub temu, da je v zadnjih letih v različnih strokovnih krogih pogosto zaznati informacije o upadu tako finančnega in ustvarjalnega kot človeškega vložka v televizijsko oglaševanje – tako v svetu kot v Sloveniji –, podatki kažejo drugače. Zdi se celo nasprotno, televizijsko oglaševanje pri nas beleži rast, po opažanjih Agencije za komunikacijska omrežja in storitve RS pa se tudi obseg oglaševalskega časa ne krči. Poleg tega agencija zaznava vedno večjo ustvarjalnost oglaševalcev pri nagovarjanju gledalca, denimo s prakso promocijskega umeščanja izdelkov v programsko vsebino, pa tudi z interaktivnim in s ciljanim oglaševanjem. Večina oglaševalcev kot prednostno obliko oglaševanja še vedno prepoznava televizijsko oglaševanje kot sinonim za kakovostno oglaševanje, ki pri gledalcu še vedno zbuja največjo stopnjo zaupanja. Oglasna vsebina je predvajana ob drugi kakovostni programski vsebini, to pa pomeni, da govorimo predvsem o platformi za gradnjo blagovne znamke na dolgi rok. Nenazadnje oglaševalci še vedno večino svojih oglaševanju namenjenih sredstev vložijo v televizijsko oglaševanje.
Ker se tradicionalni in digitalni mediji še naprej razvijajo, so mnogi tržniki ugotovili, da jim kombiniran pristop, ki vključuje vse oblike oglaševanja, omogoča doseči vse dele tržnega lijaka hkrati.
http://smallbusiness.chron.com
http://philosophycommunication.com
Organizirali smo Canon CEE Green Apples Team Event 2022, ki je septembra potekal v Portorožu.
Niste prepričani, kakšne velikosti slik ali video vsebin izbrati za objavo na Facebooku? Za vas smo pripravili kratek priročnik z aktualnimi dimenzijami slik in video gradiv na Facebooku, ki vam bo v pomoč pri ustvarjanju vsebin.
Iščeš nove izzive? Če ti je všeč dinamično delo, želiš razvijati svoja znanja in nabirati nove izkušnje, te vabimo, da se pridružiš naši ekipi.
Za Primorski tehnološki park smo organizirali zaključno prireditev POPRI 2022, ki je po treh letih ponovno potekala v živo.
S pristno interno komunikacijo poskrbimo, da so najdragocenejši deležniki vsakega podjetja, to so njegovi zaposleni, redno obveščeni o dogajanju.