
Da si zagotovimo uspeh pred konkurenco, je smiselno že v zgodnjem razvoju blagovne znamke poiskati agencijo za oglaševanje blagovnih znamk.
Da si zagotovimo uspeh pred konkurenco, je smiselno že v zgodnjem razvoju blagovne znamke poiskati agencijo za oglaševanje blagovnih znamk.
Kot vemo, je dobro idejo treba predstaviti svojemu potencialnemu trgu, naj bo to ciljna skupina ljudi ali drugo podjetje. Ne glede na to, kako visoko cenite svoj izdelek ali storitev, to samo po sebi ne bo zagotovilo uspeha. Na potrošniškem trgu je treba pustiti edinstven in nepozaben vtis ter vtis zanesljivosti. S tem pritegnemo pozornost potrošnikov in vzpostavimo dolgoročen odnos z njimi. Ključ do tega je oglaševanje blagovne znamke.
Da si zagotovimo uspeh pred konkurenco, je smiselno že v zgodnjem razvoju blagovne znamke poiskati agencijo za oglaševanje blagovnih znamk. Agencije razumemo vrednost in pomen promocije ter hkrati zagotovimo, da je oglaševanje prilagojeno ciljnim skupinam.
Cilj oglaševanja je, da postane blagovna znamka sinonim za kakovosten izdelek ali storitev, tako da je takoj prepoznana. To nalogo je najbolje prepustiti strokovnjakom, ki se s tem konceptom dnevno ukvarjajo, saj je to nekaj, kar se ne more zgoditi čez noč.
Učinkovito oglaševanje je nepozabno in spodbuja interakcijo s potrošniki. Povzroči, da potrošniki naredijo nadaljnji korak k nakupu oglaševanega izdelka ali storitve. Naslednji korak lahko vključuje obisk spletne strani ali odhod v trgovino. Oglaševanje na podlagi blagovne znamke vpliva na način, kako potrošnik zaznava blagovno znamko.
Slogan blagovne znamke: mnoga podjetja za ustvarjanje identitete blagovne znake v mislih potrošnika uporabljajo oglaševalske slogane (primer Nikov »Just do it«). Nobena taka oglaševalska akcija ne oglašuje določenega izdelka ali storitve, temveč blagovno znamko. Potrošniki sčasoma povezujejo podjetje z vrednotami, ki jih njihovi slogani promovirajo.
Podoba blagovne znamke: namesto slogana nekatera podjetja uporabijo slikovne podobe za ustvarjanje prepoznavnosti blagovne znamke.
Vključevanje potrošnikov: nekatere blagovne znamke uporabljajo družabna omrežja za vključevanje svojih potrošnikov. Redno objavljanje vsebin na družabnih omrežjih, blogih in forumih spodbuja bralce k ponovnemu vračajo na te strani, da preverijo, kaj je novega. Postavljanje vprašanj bralcem, pozivanje h komentiranju in odzivanje (odgovarjanje) na podane informacije povečujejo stopnjo vpletenosti sledilcev, kar ustvarja čustveno povezavo med potrošnikom in blagovno znamko. Tiskani mediji so s »pismi uredniku« primer tradicionalne strategije vključevanja potrošnikov, saj bralci komunicirajo po pošti.
Novi potrošniki: eden izmed ciljev oglaševanja blagovne znamke je pritegniti nove potrošnike. Splošno gledano, oglasi, ki temeljijo na blagovni znamki, pomagajo prepoznati identiteto blagovne znamke v zavesti potrošnika.
Agencije razumemo vrednost in pomen promocije ter hkrati zagotovimo, da je oglaševanje prilagojeno ciljnim skupinam.
Znamčenje, marketing in oglaševanje so orodja, ki jih uporabljamo za promocijo podjetja. Pomagajo pridobiti in obdržati stranke, pomembna pa so tudi pri prodaji in dobičku. Ti elementi so med seboj tesno povezani, zato pogosto pride do zmede. Razumevanje razlik vam lahko pomaga razviti bolj usmerjene poslovne pobude in povečati učinkovitost posameznega orodja.
Znamčenje: tisto, v kar vaše podjetje verjame, zakaj obstaja in kako potrošniki čutijo o vašem podjetju in izdelkih. Močna blagovna znamka ustvarja pozitivno povezavo med potrošniki in podjetjem, izdelkom ali storitvijo. Blagovna znamka pomaga javnosti, da si zapomni podjetje in njegove izdelke ter se ob njihovi uporabi dobro počuti. Znamčenje spodbuja zvestobo in dolgoročno zavezo. Vizualni deli blagovne znamke vključujejo ime podjetja, logotip, slogan, pisavo in barvno shemo. Ti elementi predstavljajo blagovno znamko ter v glavah ljudi ustvarjajo povezave med njihovimi željami in prepričanji ter ideali podjetja.
Marketing/trženje: zajema strategije za osveščanje kupcev o izdelkih in storitvah podjetja. Vključuje tudi promocijo in zaščito blagovne znamke. Vsako sporočilo o izdelku je del trženja. To vključuje vse interakcije na družabnih omrežjih, storitve za kupce, osebna razmerja, tiskana gradiva, spletna mesta, predstavitvene strani na družabnih omrežjih in vse, kar vsebuje podobo blagovne znamke.
Oglaševanje: podskupina trženja, osredotočena predvsem na pridobivanje kupcev in prodajo. Je oblika plačane komunikacije s potrošniki. Podjetja in organizacije uporabljajo blagovno znamko za ustvarjanje videza, občutka in sporočila, ki si ga bodo potrošniki zapomnili. Oglaševanje se uporablja za neposredno označevanje blagovne znamke potrošnikom prek različnih medijev. Na splošno se nanaša na plačane oglaševalske akcije, ki so skrbno zastavljene in prek različnih medijev, kot so splet, tisk, plakati, televizija in radio, namenjene doseganju ciljne skupine. Podjetja uporabljajo oglaševanje kot pomoč pri ustvarjanju in širjenju zavedanja o svoji blagovni znamki ter kot pomoč pri neposredni prodaji izdelkov in storitev širši javnosti. Ponavljanje sporočila podjetja ustvarja poznavanje predstavljene blagovne znamke. Oglaševanje je pomembno za podjetja, ki poskušajo usmeriti vedenje potrošnikov, saj je to nadzorovana in merljiva metoda za množično prodajo in komuniciranje.
Najboljše oglaševanje prenaša sporočilo blagovne znamke s pripovedovanjem zgodbe. Na splošno to vključuje predstavitev simpatičnih oseb, ki naletijo na neko težavo, ki jo je mogoče odpraviti z izdelkom ali s storitvijo, ki jo ponuja podjetje. Dobro oglaševanje vključuje jasno sporočilo blagovne znamke in lahko vključuje tudi neposreden poziv k dejanju. V množici oglasov mora vaš izstopati z edinstvenim, močnim in nezapletenim sporočilom.
Vsa tri orodja sodelujejo med seboj. Oglaševanje lahko poveča prepoznavnost blagovne znamke, medtem ko znamčenje določa slog in smer oglaševalskih akcij. Trženje poleg oglaševalskih kampanj skrbi za odgovornost blagovne znamke ter hkrati povečuje njen ugled. Znamčenje in oglaševanje sta različna vidika celovite marketinške akcije.
http://www.capitoloutdoor.com/what-is-brand-advertising/
https://instapage.com/blog/brand-advertising-examples
https://smallbusiness.chron.com/brandbased-advertising-21358.html
https://yourbusiness.azcentral.com/importance-branding-advertising-10401.html