
E-poštni marketing ostaja najboljši digitalni marketinški kanal, kar se tiče donosnosti naložbe, kaže poročilo Response Rate Report združenja Data & Marketing Association (DMA).
E-poštni marketing ostaja najboljši digitalni marketinški kanal, kar se tiče donosnosti naložbe, kaže poročilo Response Rate Report združenja Data & Marketing Association (DMA).
E-poštni marketing ostaja najboljši digitalni marketinški kanal, kar se tiče donosnosti naložbe, kaže poročilo Response Rate Report združenja Data & Marketing Association (DMA). Glede na letno primerjalno poročilo je to orodje najboljši ustvarjalec dobička, saj je njegov strošek CPA (cost-per-acquisition) z 10,32 USD najnižji od vseh v poročilu ocenjenih vrst medijev. Polovica tržnikov, ki so bili zajeti v DMA-jevo analizo, načrtuje v prihodnjem letu povečati uporabo e-pošte v marketinške namene.
Nasprotno pa imajo spletni prikazni oglasi najnižjo donosnost naložbe. Kljub temu jih bo v letošnjem letu uporabilo 16 odstotkov več tržnikov kot lani. Največjo letno rast uporabe so zabeležili družabni mediji, in sicer s 47 odstotkov v letu 2016 na 69 odstotkov v letošnjem letu. Rast uporabe je zabeležilo tudi plačano iskanje (s 37 % na 55 %). Uporaba virtualne resničnosti v marketinških kampanjah zaenkrat še precej zaostaja, saj jo trenutno uporablja le 7 odstotkov tržnikov.
Uporaba virtualne resničnosti v marketinških kampanjah zaenkrat še precej zaostaja, saj jo trenutno uporablja le 7 odstotkov tržnikov. .
Poročilo poudarja velik pomen optimizacije e-poštnih kampanj za mobilne naprave, saj je več kot 80 odstotkov vprašanih potrdilo, da je stopnja odpiranja e-pošte na mobilnih napravah enaka ali celo višja kot na namiznih računalnikih. Ta podatek potrjuje, kako pomembno je zagotoviti, da so e-poštna sporočila pravilno prikazana na vseh zaslonih, na katerih so prebrana, vključno z napravami interneta stvari.
Orodja e-poštnega marketinga morajo tesno sodelovati z drugimi marketinškimi kanali, da lahko potrošnikom zagotovijo najboljšo uporabniško izkušnjo. Personalizacija je pri tem ključna, saj vodi do večjega sodelovanja in vključenosti kupcev, višjih stopenj konverzije in ohranjanja strank. Več …
Kaj je pomembno pri komuniciranju v kriznih časih, s katerim smo trenutno soočeni, ko se pojavnost krize stopnjuje oziroma ponavlja?
E-poštni marketing je lahko eden najbolj stroškovno učinkovitih digitalnih marketinških orodij za promocijo izdelkov ali storitev, pridobivanje novih naročnikov in razvoj odnosov z obstoječimi naročniki.
Že pred epidemijo je bila uporaba spletnih dogodkov zelo priporočljiva, v času koronavirusa pa je pomen virtualnih dogodkov dobil povsem nove dimenzije.