
Večkrat je slišati očitke o tem, da so sporočila za javnost danes samo še sama sebi namen ter da jih nima več smisla pripravljati in pošiljati medijem in posredno drugim ciljnim javnostim. A resnica je bistveno drugačna.
Večkrat je slišati očitke o tem, da so sporočila za javnost danes samo še sama sebi namen ter da jih nima več smisla pripravljati in pošiljati medijem in posredno drugim ciljnim javnostim. A resnica je bistveno drugačna.
Morda se sporočila za javnost zdijo zastarela, vendar imajo v današnjem visokotehnološkem svetu novic še vedno svoje mesto. Če so pravilno pripravljena in uporabljena ob primernih priložnostih – imeti moramo zgodbo z novičarsko vrednostjo –, so zelo učinkovito komunikacijsko orodje. Z njimi podjetje novinarje redno obvešča na primer o pomembnih novih poslih (tako partnerji in tudi tekmeci vedo, da podjetje raste), razvoju in predstavitvi novih izdelkov (še posebej, če so inovativni) ter o novih virih financiranja. S sporočili za javnost lahko pritegnete dodaten promet na svojo spletno stran, kjer podate več informacij o podjetju in ponudbi. Če pa vaša vsebina ni novičarsko zanimiva, pa je seveda bolje, da ne pripravljate sporočila za javnost.
Za novinarje so sporočila za javnost še vedno uporabno orodje, s katerim ostajajo na tekočem o tem, kaj se dogaja v podjetjih in industriji, ki jo pokrivajo. Seveda pa ne smejo biti edino orodje, s katerim komunicirate. So le eno izmed orodij v celotni PR-orodjarni in so v splošnem uporabni kot del celotne strategije za ustvarjanje zavedanja o podjetju.
Dobro napisana sporočila za javnost so odličen način za organizacijo informacij. Pomagajo pri razmisleku o tem, kako predstaviti zgodbo in podati sporočila na način, da jih bodo novinarji, stranke in potencialni kupci sprejeli. Poleg tega so sporočila za javnost primerna za objavo v novinarskih središčih na spletnih straneh podjetij in če je ta razdelek precej prazen, je videti, kot da se v podjetju bolj malo dogaja. Polno in aktivno novinarsko središče pa ustvari pozitiven vtis o dogajanju v podjetju.
Sporočila za javnost so uporabna za razširjanje informacij in odličen način za obveščanje novinarjev o pomembnih novicah, meni tudi nekdanji urednik revije Health Management Technology. Za novinarje predstavljajo dober opomnik, da podjetje obstaja in da so njegovi vodilni na voljo za komentarje in pogovore, ko se pojavi potreba. Poleg tega pa sporočila za javnost prek deljenih objav služijo tudi za spodbujanje optimizacije SEO.
Vseh teh prednosti seveda ni mogoče količinsko opredeliti in meriti, vsa tudi ne veljajo za vsa sporočila za javnost. A v splošnem je sporočilo za javnost odlično orodje, ki ima svojo vrednost tudi času novih, digitalnih medijev, enako kot je to veljalo v času tiska.
Sporočila za javnost so uporabna za razširjanje informacij in odličen način za obveščanje novinarjev o pomembnih novicah, meni tudi nekdanji urednik revije Health Management Technology.
Da bo vaše sporočilo za javnost čim bolj učinkovito, preberite še nekaj uporabnih nasvetov, ki jih velja upoštevati pri pripravi:
Nikakor pa sporočilo za javnost ni marketinško orodje, s katerim boste zajamčeno dosegli objavo v medijih. Ne pričakujte, da bodo vsa sporočila za javnost, ki jih boste pripravili, naletela na odprta vrata medijev.
https://www.agilitypr.com/pr-news/public-relations/pr-pulse-press-releases-seen-day/
https://www.agilitypr.com/pr-news/uncategorized/do-press-releases-still-matter-2017/
Organizirali smo Canon CEE Green Apples Team Event 2022, ki je septembra potekal v Portorožu.
Niste prepričani, kakšne velikosti slik ali video vsebin izbrati za objavo na Facebooku? Za vas smo pripravili kratek priročnik z aktualnimi dimenzijami slik in video gradiv na Facebooku, ki vam bo v pomoč pri ustvarjanju vsebin.
Iščeš nove izzive? Če ti je všeč dinamično delo, želiš razvijati svoja znanja in nabirati nove izkušnje, te vabimo, da se pridružiš naši ekipi.
Za Primorski tehnološki park smo organizirali zaključno prireditev POPRI 2022, ki je po treh letih ponovno potekala v živo.
S pristno interno komunikacijo poskrbimo, da so najdragocenejši deležniki vsakega podjetja, to so njegovi zaposleni, redno obveščeni o dogajanju.