
Večinoma (58 %) niso bili zaskrbljeni, ker se njihove internetne aktivnosti beležijo, da bi se jim posredovali prilagojeni oglasi, 34 odstotkov oseb je bilo zaradi tega dejstva nekoliko v skrbeh.
Večinoma (58 %) niso bili zaskrbljeni, ker se njihove internetne aktivnosti beležijo, da bi se jim posredovali prilagojeni oglasi, 34 odstotkov oseb je bilo zaradi tega dejstva nekoliko v skrbeh.
V prvem četrtletju 2016 je internet vsak dan ali skoraj vsak dan uporabljalo 64 odstotkov oseb, starih 16–74 let, je objavil Statistični urad RS. Odstotek vsakodnevnih uporabnikov interneta je bil najvišji med 16–24-letniki (94 %) in 25–34-letniki (91 %), najnižji pa med 64–74-letniki (petina). Ko uporabljamo internet za različne aktivnosti – za iskanje različnih informacij, nakupe prek spleta, izpolnjevanje ali oddajanje elektronskih obrazcev ipd. –, sporočamo hkrati različne podatke in puščamo digitalne sledi.
V prvem četrtletju 2016 je 53 odstotkov 16–74-letnikov navedlo, da so v zadnjih 12 mesecih sporočali prek interneta svoje kontaktne podatke (npr. domači naslov, elektronski naslov, telefonsko številko), 40 odstotkov jih je posredovalo osebne podatke (npr. ime, datum rojstva, številko osebne izkaznice), 21 odstotkov številko kreditne ali debetne kartice ter številko bančnega računa, 15 odstotkov pa druge podatke (npr. svojo fotografijo, trenutno lokacijo, zdravstvene informacije).
40 odstotkov ljudi je posredovalo osebne podatke (npr. ime, datum rojstva, številko osebne izkaznice)
67 odstotkov 16–74-letnikov, ki so v preučevanem obdobju uporabljali internet, je seznanjenih z dejstvom, da se t. i. piškotki lahko uporabljajo za spremljanje aktivnosti uporabnikov interneta z namenom, da se oblikuje njihov profil in da se jim sporočajo njim prilagojeni oglasi. Večinoma (58 %) niso bili zaskrbljeni, ker se njihove internetne aktivnosti beležijo, da bi se jim posredovali prilagojeni oglasi, 34 odstotkov oseb je bilo zaradi tega dejstva nekoliko v skrbeh, 8 odstotkov pa zelo zaskrbljenih. Več o tem …
Kaj je pomembno pri komuniciranju v kriznih časih, s katerim smo trenutno soočeni, ko se pojavnost krize stopnjuje oziroma ponavlja?
E-poštni marketing je lahko eden najbolj stroškovno učinkovitih digitalnih marketinških orodij za promocijo izdelkov ali storitev, pridobivanje novih naročnikov in razvoj odnosov z obstoječimi naročniki.
Že pred epidemijo je bila uporaba spletnih dogodkov zelo priporočljiva, v času koronavirusa pa je pomen virtualnih dogodkov dobil povsem nove dimenzije.